Find et kompetent AdWords bureau

Find et kompetent AdWords bureau

juli 3, 2020 Slået fra Af Anne

Inden for online marketing er Google AdWords en af de vigtigste discipliner. Søger du derfor et AdWords bureau, som kan hjælpe dig og din virksomhed ordentligt i gang med AdWords, så kan du med fordel læse med her. Google er lavet således, at man kan komme frem enten via de organiske resultater (SEO) eller via betalt annoncering (Google AdWords). Med Google AdWords har man også mulighed for at målrette sin annoncering mod nye målgrupper – målgrupper som ellers ikke ville blive eksponeret ved hjælp af SEO. 

På Googles søgeresultater ligger AdWords annoncer altid øverst – altså også over alle de organiske resultater. AdWords annoncer kan også komme frem som display-annoncering. Disse annoncer støder man tit ind i, når man besøger nyhedshjemmesider – men også mange andre steder. Med AdWords betaler du først i det øjeblik, når nogen klikker din specifikke annonce.   

Gør brug af remarketing og Google Analytics 

Som virksomhed er det afgørende, at man disponerer sine ressourcer på den bedste måde. I forhold til AdWords er remarketing et rigtig smart værktøj. Hvis du tilmed har opsat Google Analytics, så kan du målrette annonceringen meget specifikt. F.eks. hvis en besøgende har lagt et produkt i kurven, men ikke får købt produktet, og derefter forlader siden. Her kan du med remarketing sørge for, at vedkommende får vist en annonce med det givne produkt, som der var lagt i kurven. Du kan også lave remarketing mod personer, som bare besøger hjemmesiden. På sådan en relativ simpel måde kan man altså nemt øge konverteringen. Og kunden vil være mere tilbøjelig til at komme tilbage til hjemmesiden og foretage et køb. 

Kom i gang allerede i dag med AdWords 

I princippet kan de fleste virksomheder have gavn af AdWords. Ligesom med SEO er det selvfølgelig vigtigt, at man komme frem på de søgeord, som ens produkter eller tjenesteydelser relaterer sig til. Hvis du er interesseret i at tilføje flere søgeord, så kan du med fordel benytte dig af et værktøj som Google Keyword Planner eller Ahrefs, hvor du kan finde relaterede søgeord. På den måde kan du ramme en større målgruppe.